2012. máj. 1.

Kristóf szekrényei



- szia! ezt nézd!!!!
- ezgyönyörűű! mit műveljünkvele???


így kezdődött.......
Adott két ígéretes, egészen jó állapotú bútorgyári cukiság, és egy nyitott barát.

kiindulási vágy

Érdekes az élet.
Pár hónapja felraktam ezt a képet , hogy egyszer szeretnék ilyet csinálni.. és mint majdnem minden kívánságom, ez is valóra vált.. :)
Persze más a bútor formája, s ettől az egész karakter, de a lényeg, hogy nagyon jó türkizzel dolgozni.
És nyúl is van!!!!



Az egyik szekrény teteje valószínűleg vizet kaphatott
Ette a faglettet rendesen.


Stefi a segéderő




Sok szempontból volt érdekes ez a munka.
A kárpitos bácsi mesélte, hogy régen házakhoz járt kárpitozni. Kicsit így éreztem magam ennél.
Mondjuk adott volt a hely és elég vicces is. Egy extra nagy lichthof, ami csak ehhez a lakáshoz van terasznak kialakítva, és fölöttem még  vagy hat emelet.


színárnyalat szakszerű ellenőrzése gyertyával :)

A festékboltban a nagyszájú srácnak sem sikerült kikevernie azt az árnyalatot,amire a ral skálán ráböktünk.
De  ez a legkevesebb, kis zöld, meg fehér, és a babakék engedelmesen türkizzé lett.

türkiz VS babakék
kezem mint a villám
rengeteg türkiz láb

Amiatt is érdekes volt, hogy Kristófnak volt elképzelése.
Ebből az lett, hogy olyan finomságú színeket kellett keverjek, amik nekem eszembe sem jutnának. De nagyon tetszett,és élveztem!

a leheletfinom árnyalatok, amiket magamtól nem is használnék
 

A szekrény alapja fehér lett, az eddigi nyers helyett.
A bézs türkiz nekem túl negédes.
De fehérrel a türkiz inkább friss, mentás lesz.


Aztán Stefi átvette a melót.....




 Kicsit ferdén rögzítette a fogantyúkat,.
Sebaj, majd legközelebb ügyesebben sikerül!



Szép munka volt Stefi! Köszönöm!
És a finom zöldség levest is!!! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése