2012. aug. 4.

dekorálunk












Lehetőséget kaptam a szigeten egy sátor dekorációjának megálmodására, és kivitelezésére.
Egészen idilli munka, teljesen szabadkéz, és normális költségvetés. 
Eléggé élveztük!!!


Masszázs, és relax sátor. 
42nm az alapterülete, a váz készen várt, nyers padlóval. Innentől garázdálkodhattunk.

Árpi büszkesége az "újonnan" zsákmányolt szerszámos láda


Barna padlófilc.
Még sosem dolgoztam vele, de szimpatikus volt. Könnyű, olcsó, és nagyon egyszerű vele dolgozni... pláne, hogy Árpi csinálja. :))))


Árpi mellett Móni volt a harmadik résztvevője ennek az élménynek.
Nemhogy félszavakból, szavak nélkül is mindhárman tudjuk a dolgunkat.. szuper volt együtt!!


Fogalmam sincs milyen anyagot vettem, nem selyem, talán valami taft, de ezzel is nagyon jó volt.
Nagyon könnyű és engedelmes, nem csúszik, nem gyűrődik.


végre megjött a létránk

Igen, én is dolgozom, nem csak fotózgatok





Két nagyon helyes segítőnk is akadt


Középről úgy terveztem lelóg valami szép kompozició... :)

Kezdenek kétségeim támadni...

...de kitartóan buggyasztom azt a szerencsétlent



Az a lelógó valami szörnyen sikerült, lebontottam, és rájöttem - amire mindig - hogy az egyszerűség sokkal szebb.


Csak simán letűztem  feszesen egy kör mentén belűlről.
Nagyon jól nézett ki benne.


Vicces abban a rózsaszín hengerben

..és jönnek a zseniális acélgolyók.
Nem terveztük, egyszer csak Árpi kiszúrta az egyik  boltban.
Nagyjából az egész akciós készletet felvásároltuk. 
Elképesztően látványos, és nagyon szeretem, hogy nincsen funkciója, csak van.... mindenki kedvére interakcióba léphet vele... játékra csalogat.


Elkészült!
Árpi meg Móni gyönyörűen megcsinálta a középről lelógó anyagot.
Nagyon szeretjük, nagyon jó volt csinálni!







Móni, Árpi, megén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése