2013. febr. 8.

CsipkeBúra





Nagyon szeretem a csipkét.
Közös szenvedély volt ez Nagyival, így az ő örömére is valaki tovább vitte a hatalmas gyűjteményét a családból.
Szeretek ezzel dekorálni.
Van a kanapén, a tv tetején, a monitoromon, a polcokon...
Galinával folyton küzdünk, van amelyik nem tetszik neki, van amelyiket meg játszani lopkodja le.
Kicsit keresgélve, rengeteg átértelmezési ötlet van.
Az én fantáziámat már rég izgatta a gömb búra. 
Ki kellett próbáljam!

Kipróbáltam lufiból is, meg gumilabdából is.
Nagyjából mindegy.


Kell sok csipke, ecset olló, tapétaragasztó sűrűre keverve.




Száradt vagy 2 napot, hogy tuti megkeményedjen, mert nem sajnáltam a tapéta ragasztót


Egy állólámpához akartam, kellett is, hogy kemény legyen... de kicsi lett.

A lufisat már rutinból....










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése