2013. jún. 1.

amikor szétcsesznek a hormonok









"......A terhesség utolsó szakaszában sok kismamán eluralkodik az úgynevezett „fészekrakó ösztön”, melynek hatására a lakókörnyezet makulátlan tisztaságára, átrendezésére, dekorálására fordítja a leendő anyuka az energiáit. "




Ezt írják az okosok.

Ehhez képest engem a terhesség alatt kétszer kapott el ilyen hormon izé, de nem portörlésre kényszerített, hanem mindent le kellett fessek, ami csak a szemem elé került.
A vége felé Árpi rettegve hagyta el reggel a lakást, nem tudhatta mire keveredik haza este.
Szörnyű lehet ez a késztetés egy olyan embernek, akinek nincsen hobbija.

Az 5. hónap körül festettem a falakat kockásra:


Egy hetet álldogáltam a létra tetején, néha eszembe jutott, hogy tök hülye vagyok, mindjárt leszédülök, de a végeredményt látva megérte.


Aztán a 9. hónapban utamba került egy polcos szekrény, egy szék, egy tálaló, meg a babaágy.

Annyira nem érdekelt semmi, csak a csinálás, hogy fotózni is türelmetlen voltam... 
Viszont ehhez a temperamentumhoz tök jól megfelelt, hogy mindenhez vizes zománcfestéket használtam.
Hígítózni annyira nem tartottam most viccesnek, meg a vizes festék sokkal  gyorsabban szárad.
Nekem most ez kellett.
Meg lehet szép színeket keverni vizes bázísú színezőkkel, sokkal határtalanabbak így a lehetőségek.
Annyi "hátránya" van talán, hogy ha ugyanolyan fényes felületet akarok elérni, akkor kell, még egy magasfényű lakk rá, de abból is találtam vizes alapút, úgyhogy szárnyalhattam!


Tomcsi szekrénye:







Tomcsi a cuki keresztfiam! Jól passzolnak a szekrényével.

A szürke tálaló:

Így kaptuk

Első körben szürke-zöld biztonsági játék



színorgia


Jobban kiemeli a karakterét ez a sok élénk.



Semmiextra szék:


Galina villámkéz



Ikea rácsos ágy minimál hack:


Nem tudtuk fiú lesz e vagy kislány, ezért inkább a szobához festettem.
A türkiz pöttyös falra rímel.






....aztán jól megszületett végre a gyermek, én meg lenyugodhattam alapjáratra.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése