2013. jan. 7.

Játékház - Finis





Elkészült Galina kisháza!
Eddigi  legkedvesebb átalakításom!

Megelőzte egy komoly kutatómunka .
Aztán nekifogtam, és estéről estére szépen lassan alakult. 
Az előző részében megmutattam, hogyan szenvedtem össze a ház alapját, kapott színeket, és innen jött a szórakoztatóbb kreatívabb része.



falpöttyök, és konyhacsempe

Fehér alapra sima fekete tollrajzok. Sniccerrel "körberajzolva".





még szárad a ragasztás

A lakberendezést is komoly gyűjtőmunka előzte meg.
A konyhai falvédő, a szagoló cicás kép, a perzsa szőnyegek... mind létező tárgyak. 


Kicsit olyan volt, mint egy igazi otthonnál. Kinéztem, kerestem, de vásárlás helyett csak simán megrajzoltam. Ez így nem hangzik rosszul, de hosszú éjszakák munkája van benne.
Naná, hogy saját örömömre, ezt A gyermek még tojja le magasról  :)


Ragasztottam, majd az egészet matt vizes lakkal átlakkoztam.
Sajnos a ragasztás valamiért nem lett hibátlan.
A lakk viszont működik, adott egy jó védőréteget, és a festés is bevállt. Vizes zománcal játszom egy ideje, és szeretem!


A dekorációt Galina jelenlegi érdeklődési körének megfelelően állítottam össze. Mondjuk szerintem az normális, hogy egy 4 éves gyermeket érdekelnek a pónik, meg a szivárványon átugró delfinek... inkább most, mint hogy huszon - harminc évesen még mindig itt tartsunk.







A zseniális retro baba  bútorok Gábor kimeríthetetlen kincstárából kerültek hozzánk. Méghozzá ajándékba!
Galina sok év múlva fog úgy tapsikolva örülni nekik, mint én mikor megláttam a két doboznyi kincset   :)
Rendesen ki lett stafírozva a kiscsaj!
Órási nagy köszönet!!!! :))))))



"Szerelmes vagyok én szép kislány magába"

Az alagsor még kialakulatlan, kutyák lakják, meg egy mosókonyha van benne.







A póló is egy létező ereklye


Árpi szépen díszlécezte is. A tetőt, és a lábakat habosított pvc-ből vágtam ki. Épp ez volt itthon kéznél :)


Szerintem így fest egy babaház, de Galinának erről egészen más elképzelése van ...... szerencsére :)



Imádtam csinálni, és tuti, hogy fogok még!!!!!!!!!!!!!!!

:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése